In data de 3 aprilie, compania prin care noi am inchiriat mai multe panouri publicitare, a primit o notificare in legatura cu panourile din Tg. Mures si Tarnaveni. (Precizam ca in Tg. Mures avem un panou de 96 mp, iar in Tarnaveni avem 2 panouri de cate 3,2m x 2,4m.)

Redam adresa primita de la DSP Mures:

Mai jos puteti citi raspunsul trimis de directorul companiei catre DSP Mures:

“Buna ziua,

Va scriem in legatura cu notificarea cu numarul. 52 din 03.04.2018 pe care am primit-o din partea d-voastra.

Va rugam sa cititi contractul pe care l-am pus la dispozitia inspectorilor. In contract scrie ca beneficiarul este raspunzator de obtinerea avizelor, daca este cazul; prestatorul nu este responsabil de continutul mesajelor si nici de obtinerea de avize pentru acestea!

Deoarece nu suntem competenti in domeniul sanatatii ce priveste publicitatea, avem rugamintea sa ne lamuriti exact (deoarece noi nu am reusit) cui se adreseaza mesajul afisat de clientul nostru, de exemplu despre ce fel de vaccin este vorba (nu reiese din mesaj daca este vorba despre vaccin pentru oameni sau pentru animale)?”

In urma acestei notificari am intocmit un raspuns standard pe care prestatorii serviciilor de inchiriere de panouri publicitare sa il foloseasca la nevoie.